Építs KARRIERT körmösként

Translate

Friss topikok

Tervezd meg üzleted alappiléreit

2009.07.23. 22:34 | Köröm Enciklopédia | Szólj hozzá!

Címkék: üzletépítő stratégiák

Sok szalon-tulajdonos esik abba a hibába, hogy a napi teendői annyira lefoglalják, hogy a marketing kampányokra nem jut ideje. A marketing nagyon fontos eszköze annak, hogyan lehetünk egy induló kisvállalkozásból ismert, nagy forgalmú cég. Sokan félnek hangzatos, látványos hirdetéseket bevetni, inkább megelégednek egy drága, de egyszerű hirdetéssel valamely helyi hirdetőlapban. Ha te is közéjük tartozol, olvass tovább, és dobd fel a szalonodat néhány célzott marketing-praktikával.

 
1. A részletek megtervezése
 
Egy sikeres üzlet vezetése folyamatos, és megtervezett program szerint kell történnie. A vonzó árak önmagukban nem vezetnek kirobbanó sikerekhez. A színvonalas szolgáltatások sem. Önmagában néhány magasan képzett körmös sem elég az üzleti sikerekhez.
 
Ezek kombinációja – és egy ügyesen megtervezett marketing program – a kulcs a kirobbanó üzleti sikerekhez.
 

Kép: sxc

szerintünk: (5/5)
szerintetek: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://akorom.blog.hu/api/trackback/id/tr541263921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.