„A jól informált vendéggel könnyebb kommunikálni a körmei állapotáról, így a közös cél sokkal egyértelműbb lesz és hamarabb kivitelezhető. Az, hogy a vendégeinket megtanítsuk a körmeik helyes kezelésére, megfelelő tisztán tartására, az otthoni ápolásra legalább olyan fontos, mint a saját továbbképzésünk.” - Doug Schoon, fejlesztési és kutatási vezető a Creative Nail Design-nál.
Lysa Comfort, az egyik magas szintű nemzetközi műkörömépítő képzés szakoktatóinak vezetője szerint „A siker titka az, hogy minden alkalommal és minden vendégnek a képességeink szerinti legtökéletesebb munkát kell nyújtani. Ha mindig gyönyörű körmöket készítünk, munkahelyünk tiszta és jól felszerelt, a vendégek visszajönnek.”
„ A siker alapja az, hogy emlékezzünk az alapokra” - George Schaeffer, az OPI elnök-vezérigazgatója - „Dolgozz úgy, hogy büszke lehess a munkádra, elsődleges célod mindenképpen a vendég egészségének megőrzése legyen. Dolgozz tiszta helyen, és tarts magad körül rendet – a vendégek mindent észrevesznek.”