5 elvárás a vendégek részéről
avagy hogyan léphetsz No1 kategóriába
Ne építsd a szolgáltatásaidat egy kaptafára. Minden egyes vendégünk más-más személyiség, nyugodtan alakítsd hát egy picit személyre szólóra a programokat.
Például az Anita nem szereti a körömágyápoló olajat a manikűr végén, jegyezd meg, hogy nála mindig kihagyod ezt a lépést. A Dóri pedig azt szereti, ha hófehér a francia körmeinek a vége, a következő töltésnél ne rajta próbáld ki az újonnan beszerzett törtfehér színű zselédet. Az egyik vendégem pedig rajong az extrém körömdíszítésekért, amikor bejelentkezik hozzám, mindig hagyok elég időt a töltése után a legújabb díszeim, mintáim kipróbálásra.
Így minden egyes vendég személyiségéhez tudod alakítani a programodat és neked sem lesz olyan monoton a munka, a vendégek pedig elégedettek lesznek a személyre szabott szolgáltatással.
Folyamatosan képezd magadat! A legjobb módja annak, hogy a gyorsaságodat s a gyakorlottságodat fejleszd, ha minden lehetőséget ami az utadba kerül megragadsz legyen szó szakmai továbbképzésről, bemutatókról vagy bármilyen gyakorlásról. Így mindig naprakész lehetsz az éppen aktuális trendekről, újításokról is, és alkalom nyílhat a szolgáltatásaid folyamatos bővítésére a legújabb trendnek megfelelően.
3. Ne „csak” a munkádat végezd! Beszélgess a vendég körmeinek egészségéről és az otthoni ápolás fontosságáról. Adj professzionális tanácsokat az otthoni karbantartáshoz manikűrös és műkörmöt viselő vendégeinknek is. Még jobb ha lehetőséged van termékek ajánlására és eladására is. Csak jó minőségű, professzionális termékeket árusíts – olyat, amiről meggyőződtél, hogy tényleg jól működik.
4. Végezz minden esetben a tudásod szerinti legjobb munkát. Sose hagyd a figyelmedet átsiklani egy aprócska hibán, valami tökéletlenségen, ami lehetne még jobb is. Igyekezz mindig olyan munkát kiadni a kezedből, amiről tudod, hogy szép, tartós, jó minőségű és tiszta. Ne hozd magad olyan helyzetbe, hogy az idő sürgetése miatt félkészen hagysz egy munkádat vagy úgy fejezed be, hogy tudod, lenne még mit dolgozni rajta. Még ha egy picit hosszabb ideig is dolgozol - a ráfordított idő és munka megtérül, amikor a vendéged a következő látogatásán – legyen az akár hosszú hetek múlva – szép, egészséges körmökkel érkezik, nem pedig egy csupa-javítás-szettel.
A férfiak szemével – amennyiben rendszeresen visszajáró férfi vendéged van, semmi esetben se kezeld őket ugyanúgy mint a női vendégeket. A férfiak minden esetben értékelik a mosolygós, kellemes hangulatot, szeretik, ha a munkát gyorsan és pontosan végezzük na és semmiképp sem utasítják vissza a kényeztetést, mint például egy kézmasszázs manikűr után.