Építs KARRIERT körmösként

Translate

Friss topikok

"C" ív építése zselével 3. rész

2009.10.25. 20:51 | Köröm Enciklopédia | Szólj hozzá!

Címkék: technika top tipek

3. szabály

A fehér körömvég
 
 
 
 
 
 
 
 
Balogh Nikolett, Szlovákia
 
 
 
A műköröm legmagasabb része a köröm közepénél, nagyjából a fehér körömvég és a rózsaszín körömágy találkozásánál van, innen keskenyedik minden irányban – a fehér körömvég szélei felé is. Ezért a fehér szabadszélt úgy kell megépítenünk, hogy a mosolyvonalon a legmagasabb, a vége felé pedig egészen elkeskenyedik.
 
Én ehhez a legjobb eredményeket az extra sűrű állagú fehér zselékkel értem el, amik egyáltalán nem folynak el, ezért kitűnően lehet formázni őket. Ezzel lehetőségem van egyszerre elkészíteni az összes fehér körömvéget az egyik kézen anélkül, hogy közben lámpáznám őket, vagy elfolynának, mire elkészülök.
 
Az én technikám a következő: meghatározom a mosolyvonal helyét és a körömvég hosszát. Egy kevés zselét pakolok oda, ahol a mosolyvonal lesz, majd az ecsetemmel elterítem a körömvégek felé a fehér anyagot. A mosolyvonalon magasabbra, a végén egészen vékonyan megépítem a körömvéget viszonylag simára – ezt úgy érem el, hogy az ecsetemet sosem emelem el a fehér zselé formázása közben, csak amikor már befejeztem.
 
A széleken való vékonyabb anyagfelhordást nem úgy érem el, hogy erősebben nyomom rá az ecsetemet a zselére, hanem az ecsettartás szögén változtatok: ahol vékonyabban szeretnék dolgozni, ott úgy tartom az ecsetemet, hogy a szára kisebb szöget zárjon be a felülettel (laposabban).
 
Amikor elégedett vagyok az eredménnyel, alaposan kitörlöm az ecsetből a fehér zselé maradékát és kialakítom vele a mosolyvonal végleges ívét középről a két oldal felé haladva. Így ellenőrizhetem, hogy a mosolyvonal végei egyforma magasak.
szerintünk: (5/5)
szerintetek: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://akorom.blog.hu/api/trackback/id/tr761474687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása