Az árak ismertetése kényes kérdés vendégeink számára. Főleg akkor, ha személyes kontaktus, első benyomás híján ismeretlenül, a telefonban kell beszélgetnünk potenciális kuncsaftunkkal. Ne szorítkozz tőmondatokra, hiszen alig 1-2 perced van rá, hogy átfogóan bemutasd szolgáltatásaidat, biztosítsd a garanciáról, valamint ismertesd az árat. Máskülönben a vendég nem fogja tudni, miért kell ennyit fizetnie. Példa egy professzionális, vendég-csalogató beszélgetésre:
Új vendég a telefonban
2010.02.16. 08:44 | Köröm Enciklopédia | Szólj hozzá!
Címkék: üzletépítő stratégiák top tipek
„Üdvözlöm, XY vagyok, manikűrre szeretnék bejelentkezni.
Üdvözlöm a YZ szépségszalonban, YX vagyok, a körömkozmetikus. Alap manikűr szolgáltatásunk, melybe bőrradír, körömbőr ápolás, körömformázás, és lakkozás tartozik bele – 1500 Forintos áron, spa-manikűr szolgáltatásunk pedig, amibe különféle bőrradírok, pakolások, kézmasszázs, körömformázás- és ápolás, valamint ajándék lakkozás tartozik – 2500 Forintos áron vehető igénybe. Melyik manikűrre szeretne jelentkezni?”
Vagy:
„Mennyibe kerül egy porcelán szett?
- Professzionális anyagainkkal, két hetes garanciával, személyre szabott körmök elkészítésével választhat egyszínű, lakkozott, vagy színes végű körmök közül több mint 300 féle variációt. 6500 Forinttól kezdődnek új szettjeink vendégeinknek.”
Ugye mennyivel másképp hangzik, mintha csak rávágnád, hogy 6500? És a vendég nem értené, miért fizettett az előző helyen csak ezerötöt, hiszen ő nem tudja, hogy ugyanazon szolgáltatáson belül is mekkora különbségek lehetnek. Honnan tudja meg, ha nem Tőled?
A bejegyzés trackback címe:
https://akorom.blog.hu/api/trackback/id/tr611762411
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.